dag 5 - Reisverslag uit Texel, Nederland van ludy - WaarBenJij.nu dag 5 - Reisverslag uit Texel, Nederland van ludy - WaarBenJij.nu

dag 5

Door: laudy

Blijf op de hoogte en volg ludy

03 Februari 2013 | Nederland, Texel

Zo, we gaan lekker, het laatste stukje Spanje, en dan wordt het tickets kopen voor de oversteek. Vorig jaar hadden we mazzel, 180,00 euro .
Bij een kantoortje langs de weg, nu we er weer komen is ie dicht, maar er staat wel een adres van CARLOS op, eN IEDEREEEN WEET WIE CARLOS IS, Het goedkoopste adres voor je ticket.
Dus mensen, zijweg 112 bij algecias, de weg over , dan zie je mac-donalds en lidill, dan kom je er vanzelf. Je kunt erook meteen overnachten bij Lidill, ja, ze zijn niet gek natuurlijk, , 2 vliegen in een klap.
De tickets zijn dit jaar verhoogt naar 200,00.Wij nemen de goedkope boot [langzamer] ach we hebben vacantie, scheelt toch even 75,00
We gaan pas de volgende dag over, want in het donker door Tanger raad ik niemand aan, en zeker als je nooit ben geweest.
En natuurlijk even langs de LIDILL

• 03 Februari 2013 - 20:52

Sander:

Overnachten bij de lidel ,mooier kan toch niet.

• 03 Februari 2013 - 21:48

Sleinkie:

nou zus en zwager ik ben je zus 'n beetje wegwijs aan het maken op de comp, nou dat valt niet mee hoor, 'n echte inden zal ik maar zeggen
    nu nog ff 'n woordje van haar erbij
    doe doei groetjes Stella.

stella heeft jullie reisverslag doorgestuurd naar mij dus kan ik jullie ook volgen,leuk hoor!
    Groetjes Rita!