20 maart - Reisverslag uit West-Terschelling, Nederland van ludy - WaarBenJij.nu 20 maart - Reisverslag uit West-Terschelling, Nederland van ludy - WaarBenJij.nu

20 maart

Door: laudy

Blijf op de hoogte en volg ludy

20 Maart 2013 | Nederland, West-Terschelling

Nou gek eigenlijk, we zijn niet eens zo moe, na zo"n nacht. dus gaan we gewoon weer verder. Casablanca is ons volgende punt waar we heen gaan. Het is druk in deze stad, de taxi"s denken dat ze overal tussen door kunnen, zo "n brutaal rijgedrag, dat hou je niet voor mogelijk.
Ook bij ons gebeurt dat en als hij erniet voorbij kan, dan maar aan de andere kant.!!! Dan voor het stoplicht staat hij naast ons en grijnst naar ons, ik pak mijn fototoestel, hij gauw z"n handen voor zijn gezicht en als dat niet helpt rijdt hij naar achteren wat natuurlijk niet echt kan. Hij kreeg de schrik van zijn leven!! Eigen schuld dikke bult, moet hij maar eens normaal rijden. En op de foto willen ze al helemaal niet!!!!.
Ik deed natuurlijk maar alsof, wat moet ik met zo"n vent op de foto.
Maar ik had hem mooi!!!
Voor ons rijdt zo"n DOCKER KARRETJE een moter met een bakkie. Daar liggen 2 grote sinaasappelbomen in, hij rijdt langzaan, wat het verkeer wat ophoud en afentoe rolt er een sinaarappel af.
We zijn blij als we de stad uitrijden en onderweg stoppen we voor een bakkie, zetten de stoeltjes even buiten en zitten even lekkertjes in de schaduw. Daarna rijden we naar de kust, naar Bouznika-plage waar we vroeger al eens gestaan hebben. Het is 1.30, dus vandaag een rustige middag.
Tot morgen maar weer.

• 20 Maart 2013 - 19:56

Janna En Hans:

Hallo marokkanen,

Dat zijn jullie onderhand wel. KUn je het al een beetje spreken? Lezen zal nog niet gaan. Ik neem aan dat de kapper je haar achter glas heeft gezet, met een opschrift vreemde europese vrouw. Je hebt het toch niet te kort he. Vandaag is de lente aangebroken. Hoewel koning winter nog steeds regeert. een hlave graad boven nul koude wind en in het weekend nog kouder. Dus blijf daar nog maar een poosje. De grote feesten van de troonswisseling zijn pas over een maand, tegen die tijd zal het wel beter zijn. Dan kun je voorzichtig deze kant op komen. Veel plezier daar nog en ik hoop dat je ondertussen wol hebt gekocht.
    Kus van ons.