22ste - Reisverslag uit West-Terschelling, Nederland van ludy - WaarBenJij.nu 22ste - Reisverslag uit West-Terschelling, Nederland van ludy - WaarBenJij.nu

22ste

Door: laudy

Blijf op de hoogte en volg ludy

22 Maart 2013 | Nederland, West-Terschelling

De honden moeten ons niet, maar ook de politie moet ons niet!!!

Eindelijk vannacht geen honden geblaf, we hebben mooi naar de zonsondergang gekeken, dit is een prachtig plekje.
Als we uit gescrabblet zijn , gaan we naar bed.
We liggen in diepe rust, eindelijk rust!!
Maar nee hoor, we worden om 24 uur gewekt, geklop op de camper, we schieten uit ons bed en daar staat de gendarmerie in hoogst persoon.
Aankleden en hun volgen. We schieten wat aan en halfnaakt gaan we achter hun aan. Het schijnt niet safe daar te zijn volgens hun.
Vorig jaar hebben we daar 3nachten gestaan, niks geen last gehad!
Maar wat blijkt nu een stuk verderop staan 4 campers, en ze willen ons daar ook hebben.
Daar staan we dan tussen de fransen, we krijgen een hand en dat was het. Slaap lekker!!
Lekker weer helemaal wakker, dus gaan we het opnieuw proberen.
We hebben toch nog lekker geslapen!!!
Wel gaan we de volgende morgen weg, de lol is er af.
Het is donker weer, dus dat wordt rijden vandag.
Onderweg kopen we groente en fruit op een marktje in SLIMANE en kunnen voorlopig weer voort. we rijden verder naar Ouazzane en worden onderweg weer door de politie aangehouden!
Dit is de allereerste keer in 5jaar.
Paspoort, waar gaan we heen, waar komen we vandaan, zelfs ons adres in nederland moesten ze hebben, dit duurt zeker zo'n 20 minuten.
Inmiddels begint het te waaien en komen er donkere luchten aan.
We stoppen in Ouazzane, het is nog lekker vroeg, we drinken een bakkie bij het tankstation, en mogen hier vanavond slapen.
Het was trouwens heerlijke koffie!!!

• 22 Maart 2013 - 19:15

Sleinkie:

't is kennelijk jullie tijd nog niet
    stelletje mazzelaars!!
    groetjes

• 22 Maart 2013 - 19:23

Niels:

Wat een avonturen allemaal!
    Ik zou maar lekker kalm aan doen en er nog een paar weken aanplakken, er is hier echt geen donder aan, zó koud!

• 22 Maart 2013 - 22:22

Lia En O:

Hoi Jan en Ludy,
    Zo heb even het een en ander bij gelezen, zo'n 3 weken, liep wat achter.
    Jullie hebben alweer heel wat afgereisd. Ik zie dat jullie ook al behoorlijk noordelijk zitten, gaan jullie alweer terug?
    Wij zijn op dit moment in Azrou en willen over een dag of 2 zuidelijk naar Midelt. Vandaar via een andere route weer noordelijk. We blijven nog zo'n kleine 2 weken in Marokko.
    De route van Rich naar de Todra kloof was trouwens prachtig, nog bedankt voor de tip.
    Ik zie dat jullie volop genieten van het Marokkaanse leven, net als wij dat doen.
    Nou nog veel plezier hoor.

• 27 Maart 2013 - 20:58

André Van Gent:

Wat een gedoe! Ik zal dagelijks patroulleren bij jullie in de straat. Voor hetzelfde geld sturen ze familie uit Holland naar je huis om het leeg te roven. Tip de politie en de TESO maar alvast. Of zie ik het te negatief?? Afijn, voor straks.....welkom thuis. En maar hopen dat er nog genoeg " thuis" over is. Groetjes André