17 maart - Reisverslag uit West-Terschelling, Nederland van ludy - WaarBenJij.nu 17 maart - Reisverslag uit West-Terschelling, Nederland van ludy - WaarBenJij.nu

17 maart

Door: laudy

Blijf op de hoogte en volg ludy

20 Maart 2013 | Nederland, West-Terschelling

Als we na de markt van Had-dra in Essaouira aankomen is daar weer het heerlijke gevoel! Dit is zo'n leuk stadje, hier heb je echt het vacantie gevoel. We gaan gelijk een rondje en vinden ook gelijk het winkeltje waar we willen zijn.
We krijgen eerst een bakkie thee, en ondertussen zoekt hij het kaartje met onze naam erop en laat het ons zien. Hij wist het nog precies!!!
Ondertussen kijken we rond in zijn leuke winkeltje, en zien algauw wat mooie dingen. Maar we hebben nog geen geld we moeten eerst naar de bank en die is dicht want het is zondag. Geen probleem we krijgen de spullen zo mee zonder te betalen en hij loopt nog mee naar de camper om het te dragen!!! Aardige jonge vent, die weet hoe het hoort.
Inmiddels is het gaan regenen en zijn we net op tijd binnen. Buiten is het nog een gezellige drukte en gaan we lekker in onze heerlijke stoelen naar buiten kijken.
Onze bewaker staat daar in regen en is inmiddels zeik nat, dus brengen wij hem een heleee grote paraplu, waar hij erg blij mee is, ook bregen we hem een bakkie koffie.
Je zal er maar zitten de hele nacht. Hij is zo blij met zijn plu, ook als het niet regent houdt hij hem op.!!! Hij mag hem natuurlijk houden.
We zijn moe, het was een pittige dag vandaag, nemen een borrel en dan is de dag weer voorbij.