18 maart - Reisverslag uit West-Terschelling, Nederland van ludy - WaarBenJij.nu 18 maart - Reisverslag uit West-Terschelling, Nederland van ludy - WaarBenJij.nu

18 maart

Door: laudy

Blijf op de hoogte en volg ludy

20 Maart 2013 | Nederland, West-Terschelling

we gaan even douche, doen een bakkie en gaan de hort op. Eerst naar de bank en dan naar het winkeltje.
Zo dat is gebeurt.
Daarna slenteren over de haven wat heel gezellig is en waar we nog nooit waren geweest !Overal wordt vis schoongemaakt en overal stikt het van de meeuwen, prachtig gezicht, we hebben mooie fotoo"s maar helaas, misschien dat we die thuis ernog bij kunnen zetten.
Het krioelt er van de kleine visbootjes en je kunt er overal vis eten.
Alles staat buiten gepresenteert op tafels en ziet er vers uit.
Alleen zijn ze inmiddels een vuile vieze straatgoot aan het leegscheppen met vieze prut erin, en dat bij de vis, nou eet smakkelijk!!! Wij dus niet!!!
Gaan het stadje nog even in, nemen een terrasje, en kijken nog wat rond. En ineenen heeft Jan het helemaal gehad, wilt meteen naar de camper, doet nukkig en wilt weg, vraagt niet of ik ook weg wil.
Ik wordt een beetje pissig, stel dat ik ook zo zou reageren.
Hij is er gewoon even door, zeg dat dan.
Dus wij weg, oke. Jammer ik had nog wel even willen bliven.
We rijden naar Safi , Jan zet de auto langs een drukke straat en gaat heerlijk even in zijn stoel bijkomen, inmiddels loop ik de straat even heen en weer. Kom dan eindelijk de telefooncellen tegen en ga gelijk iedereen even bellen. Want de communicatie met de telefoon is hier naadje.ook internet is er vaak niet en duurt erg lang.

Dan rijden we naar een caap aan de zee en brengen daar de nacht door.
er staan nog 6 campers. De zee blijft ons trekken, we slapen een gat in de nacht.